Kortrijks Ondernemerscafé op 17 oktober in Spiegeltent Busworld

10/10/2013
Kortrijks Ondernemerscafé op 17 oktober in Spiegeltent Busworld Op donderdagavond 17 oktober is het Kortrijks Ondernemerscafé te gast in de mooie spiegeltent van Busworld op het Schouwburgplein. Een unieke locatie met animatie en muzikale omlijsting. Drukke netwerkdonderdagen dus met de week daarop het Kuurns KuKaFee!

Het Kortrijks Ondernemerscafé @ bizz@tent

 

Beste Ondernemer
 

In navolging van de eerste succesvolle editie van Bizz@tent zullen UNIZO Kortrijk, het Handelsdistrict, K in Kortrijk, KMO contact en uiteraard ook de cel Economie van de Stad Kortrijk, opnieuw de handen in elkaar slaan voor een uniek netwerkevent dat door mag gaan in de mooie spiegeltent van Busworld. Bij deze editie zal ook het Kortrijks Ondernemerscafé plaatsvinden op deze locatie. Het zou fijn zijn dat u als ondernemer in Kortrijk ook aanwezig bent!

Graag nodigen we u uit op 17 oktober 2013 vanaf 18u30 voor een fijne avond met animatie. Toegang wordt enkel verleend op basis van toegangskaarten.

PRAKTISCH

Place to be: Spiegeltent - Schouwburgplein - Kortrijk (met GIN bar)
Tijd: Deuren open om 18u47 tem 24u
Prijs: 15 euro voor kaart (2 drankjes, 4 hapjes en fingerfood zijn inbegrepen)

U kan genieten van speciale animatie én een aangename muzikale omlijsting.

Opmerking : Wegens veiligheidsredenen kunnen we maximum 300 personen toelaten en zullen dit ook strikt naleven. Wees er dus tijdig bij, want vorige editie moesten we veel mensen weigeren. Inschrijven kan uitsluitend via deze link.

Wenst u met uw zaak aanwezig te zijn op de grote Ledwall die geplaatst wordt of op de uitnodiging die eerstdaags de deur uitgaat dan kunt u misschien het event  misschien sponsoren via deze attractieve formules:

SPONSORFORMULE : 250 euro (max. 30 handelaars / bedrijven)
• Uw logo op Ledwall tijdens het event. (in loop met andere logo’s)
• Uw logo wordt geplaatst op de uitnodiging die ruim verspreid wordt door alle actoren van dit event.
• Uw zaak wordt mee opgenomen in alle overige communicatie omtrent dit event
(o.a. via facebook van Het Ondernemerscafé, de website van Unizo ...)
• U ontvangt 4 toegangsticketten ter waarde van 15 euro.
• Animatie en muziek inbegrepen
 

>> Indien interesse, reageer dan zeer snel en stuur een mailtje naar ap@kapcon.be of contacteer 0496/80.1000 voor meer info. In uw mail vermeldt u het aantal ticketten dat u wenst of dat u de sponsorformule wenst te nemen.
Vermeld aub ook uw BTW-nummer. We sturen u spoedig een factuur op. Storting kan gebeuren via rekeningnummer 119-2031777-38.
Uw toegangskaarten worden u opgestuurd of persoonlijk bezorgd. Enkel betaling geldt als bewijs van aanvraag.

Let wel op:
Er kan enkel op uitnodiging in de Spiegeltent binnen gekomen worden.  Het is belangrijk dat u uw genodigden hierover informeert. Kaarten kunnen tevens gereserveerd worden via bovenstaand mailadres ap@kapcon.be  

We kijken alvast uit naar uw talrijke aanwezigheid!

Overtuigd van uw talrijke aanwezigheid tekenen wij met ondernemende groeten,

Leopold Dekeyser, voorzitter UNIZO Kortrijk
Saskia Soete de Boosere, voorzitter Handelsdistrict Kortrijk (BID)
Rudolf Scherpereel, schepen van Ondernemen en Economie
Stéphane Ronse, Ondernemerscentrum Kortrijk

Terug

Home

NOONWALK@BOUWMATERIALEN VERHELST 4/12/2018

13 DECEMBER 2018 VAN 12U00 TOT 13U00 ! BPKN verwelkomt alle medewerkers van Kortrijk-Noord tussen 12u00 en 13u00 in de nieuwe toonzaal van Bouwmaterialen Verhelst, Ringlaan 26b te Kuurne. Zoals steeds is een hapje en een drankje voorzien, dit voor slechts 3,00 euro.

ALGEMENE VERGADERING 18/02/2019. SAVE THE DATE 4/12/2018

De Algemene vergadering van Bedrijvenpark Kortrijk-Noord zal plaatsvinden in de nieuwe Barco One Campus, Beneluxpark 21 te Kortrijk. De vergadering start om 18.00 uur, gevolgd door een gezellig en smakelijk netwerkmoment. We kunnen u nu reeds meegeven dat Barco, voorafgaand aan de Algemene Vergadering, een rondleiding organiseert voor alle geďnteresseerde genodigden. Uur van afspraak voor deze unieke rondleiding : 16.00 uur ter plaatse. De uitnodiging en verdere informatie volgt.