Brasserie Stefanie's krijgt uitmuntend van Tripadvisor

23/5/2014
Brasserie Stefanie's krijgt uitmuntend van Tripadvisor Tripadvisor heeft deze week bekend gemaakt dat zij Brasserie Stefanie’s een Certificaat van uitmuntendheid toegekend hebben. Deze erkenning voor uitmuntende gastvrijheid wordt alleen gegeven aan gelegenheden die constant uitstekende reizigersbeoordelingen op TripAdvisor ontvangen.

TripAdvisor maakt bij het selecteren van de winnaars van een Certificaat van uitmuntendheid gebruik van een eigen algoritme dat rekening houdt met de beoordelingswaarderingen van gelegenheden.

Bedrijven moeten ten minste een algemene TripAdvisor-waardering van 4 uit 5 behouden. Ook moet het aantal en de recentheid van de beoordelingen op peil blijven evenals de aanwezigheid en de plaats op de populariteitsindex van de TripAdvisor-website die het bedrijf verworven heeft.

Het hele team van Brasserie Stefanie’s is ontzettend trots dat wij het Certificaat van uitmuntendheid hebben gewonnen en we willen graag alle gasten bedanken die een beoordeling over ons op TripAdvisor hebben geschreven,” zegt Stefanie Huysman, eigenaar van Brasserie Stefanie’s.

“Er is niets mooier dan erkenning krijgen van je eigen klanten. Het Certificaat van uitmuntendheid van TripAdvisor is gebaseerd op reizigersbeoordeling en is daarmee een mooie uiting van vertrouwen in ons bedrijf en onze inzet om altijd topprestaties te leveren.”

“TripAdvisor vindt het erg belangrijk om uitmuntend presterende bedrijven in de horecabranche erkenning te bieden voor hun consequent goede prestaties,” zegt Marc Charron, President van TripAdvisor for Business.

“Het Certificaat van uitmuntendheid geeft de bestpresterende gelegenheden ter wereld de erkenning die zij verdienen, op basis van feedback van diegenen die er het meest toe doen: de gasten. Van Australië tot Zimbabwe, wij willen uitmuntende horecabedrijven in het zonnetje zetten omdat zij TripAdvisor-reizigers een geweldige ervaring bieden.”

Proficiat aan het ganse team vanwege vzw BPKN! 

Terug

Home

Event Manager | Maître d’hotel 6/3/2019

Fruy is een kwalitatieve belevings-cateraar met net dat ietsje meer. Wij verzorgen kwalitatieve evenementen vanaf 40 tot 2000 personen. Fruy bestaat uit een jong en sterk team dat verder blijft groeien en ontwikkelen. Onze bedrijfswaarden – Passie, Creativiteit, Excellent en Ondernemend – staan hierbij centraal. Passen deze woorden bij jou? Heb jij de nodige culinaire ervaring of interesse? Zie je het zitten om mee te ondernemen en kun je goed zelfstandig werken? Wij zoeken een Event manager | Maître d’hotel

SUCCESVOLLE NOONWALK@BOUWMATERIALEN VERHELST 16/2/2019

Op 13 december 2018 hebben een 90-tal ‘noonwalkers’ een bezoek gebracht aan de nieuwe toonzaal van Bouwmaterialen Verhelst, Ringlaan 26b te Kuurne.