Warmste Week: de branding is één van de goede doelen

9/10/2017
Warmste Week: de branding is één van de goede doelen ‘Iedereen kent ongetwijfeld de actie Music for Life / Warmste Week van Studio Brussel. Ook dit jaar is ‘de branding’ weer één van de goede doelen.

De Warmste Week zelf gaat door in domein Puyenbroeck van 18 tot 24 december 2017, maar wacht niet tot dan om een actie op te zetten! Als individu, vereniging of bedrijf kan je reeds nu al nadenken wat je wil doen, je actie registreren via www.warmsteweek.be en die laten plaatsvinden. 


Bij deze een ‘warme’ oproep aan onze buren van Bedrijvenpark Kortrijk-Noord: heb je een leuk idee, vooral doen én laat het ons weten! Vorig jaar koos de firma GBL uit Heule ons als goed doel met hun verkoop van kerstkaarten, en bracht dat meer dan € 2.000 op…

Alle info vind je op www.warmsteweek.be.  

Terug

Home

Event Manager | Maître d’hotel 6/3/2019

Fruy is een kwalitatieve belevings-cateraar met net dat ietsje meer. Wij verzorgen kwalitatieve evenementen vanaf 40 tot 2000 personen. Fruy bestaat uit een jong en sterk team dat verder blijft groeien en ontwikkelen. Onze bedrijfswaarden – Passie, Creativiteit, Excellent en Ondernemend – staan hierbij centraal. Passen deze woorden bij jou? Heb jij de nodige culinaire ervaring of interesse? Zie je het zitten om mee te ondernemen en kun je goed zelfstandig werken? Wij zoeken een Event manager | Maître d’hotel

SUCCESVOLLE NOONWALK@BOUWMATERIALEN VERHELST 16/2/2019

Op 13 december 2018 hebben een 90-tal ‘noonwalkers’ een bezoek gebracht aan de nieuwe toonzaal van Bouwmaterialen Verhelst, Ringlaan 26b te Kuurne.